28 de juliol del 2012

Experiments amb "ROSES"




Aquest dilluns vam decidir, juntament amb tres de les meves amigues de patchwork, fer experiments amb el curs de la "rosa" que vaig fer a Sitges, amb la creadora "Ferret", així que ens vam posar de cap a la feina. 
Aquest va ser el resultat.
No ens va donar temps de acabar-les però prometo que si les acaben us les ensenyo.


Evolució del treball:  La Lourdes, la Silvia i la Dolors van triar tres colors totalment diferents: groc/taronge, rosa/lila, beig/marró.


Comencem:



























































llestes!!!!, pendent d'encoixinar

Protegides amb el plàstic per encoixinar.

4 comentaris:

  1. Maite, qué técnica tan genial!!!! quedan preciosas las rosas....Además me encanta que cada una hubiera escogido los colores diferentes...un besote guapa

    ResponElimina
  2. Están de maravilla !!! cómo me gustaría aprender esa técnica , está chulísima !!!
    Besitos !

    ResponElimina
  3. Maite, em va encantar i ens ho vas explicar molt bé|||||, ja tinc ganes de tenir la maquina de cosir arreglada per continuar amb la rosa. Un petó

    ResponElimina
  4. Que vol dir "si les acaben", clar que les acabare'm, jajaja. M'ho vaig passar de fàbula, les teves explicación van ser molt clares, i la teva paciencia infinita. Ara tan sols necesito un parell de dies amb núvols, i la acabo. Un petonàs.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...