10 de setembre del 2013

Bossa maletí

Fa cosa d'un any, que em vaig encapritxar d'unes nanses per una bossa, aquest va ser el primer pas, no en tenia ni idea de com seria, que faria, etc...., al cap d'uns mesos vaig trobar una roba hi m'han vaig recordar de les nanses, "ostres, hi quedaven perfectes".... però encara no tenia clar, com fer-ho.
Per fi va arribar la inspiració, després de Sitges vaig visualitza com seria la bossa i aquest cap de setmana mi he posat, ja em direu si us agrada, o que us ha sembla.
detall de la nansa








3 comentaris:

  1. esto es comenzar la casa por el tejado!!! te ha quedado muy bonito, está claro que la inspiración viene de los cursos de Sitges, no hay duda.

    ResponElimina
  2. Maite, t'ha quedat una pasada, m'encanta el color tant viu,l'encoixinat amb les llanes,segueix amb aquesta inspiració que fas uns treballs impresionants. Enhorabona. Un petó

    ResponElimina
  3. Uau... qué artista con la máquina!!! me dejas anonadada!!! un besazo!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...