11 de febrer de 2012

Primer quilt







Aquest és el meu primer quilt fet, acabat i encoixinat, amb les diferents tècniques. Sempre hi ha un per què  a les coses  i la meva decisió d'iniciar-me en el món del patchwork, allà pel 2005, va ser arran del diagnòstic d'Alzheimer a la meva mare, necessitava alguna cosa que em mantingués amb la ment ocupada, així que em vaig apuntar a patchwork, sempre amb la mateixa professora Lourdes Gil, al Fil d'Or de Reus.
També he tingut el plaer de tenir com a professora a Eva Gustems, en diferents monogràfics de sashiko, encoixinat a màquina, acabat de quilt's, baltimore, confetti, crazzy, aplicació que és la tècnica que més m'agrada,... I l'última professora que he conegut és Rosario Casanovas en el monogràfic "Shazam" a Cambrils.
Ara estic desitjant que arribi la Fira de Sitges, on coneixeré i aprendré amb Kaffe Fasset, Carol Taylor i Ferret.











2 comentaris:

  1. Hola Maite!!!te ha quedado fantastica,,muy buen gusto con el cordinado de las telas.
    Un abrazo

    ResponElimina
  2. Muchas gracias Angeles, por tu comentario, un abrazo.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...